Dansa med vapen


Jag sitter tro det eller ej väldigt bekvämt  i moas rum i kvicksund, vilket är ett av mina favoritställen här på jorden. Moa står just nu i duschen. Jag har fått äran att lyssna på hennes "januarilista" under tiden. Det är något som tilltalar mig här i kvicksund och som säger att det är här jag ska va. Jag har eventuella planer på att flytta hit i framtiden faktiskt. Moa och jag kom glädjeligen till kvickan utan några som helst förseningar. Det är så det är med buss! Dock ska det bli väldigt spännande att se hur det går att ta sig in till stan sen igen.

Dessutom vill jag bara tillägga att vi nu har något fantastiskt som heter sportlov. Vi har än så länge bara skålat med trocadero, men värre ska det bli. Tro mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0