Ett hjärta för mycket

Allt som behövs är en fin vän, så är det alltid. Idag handlade jag och Cornelia julklappar, det är en fyra års gammal tradition, va fort tiden går! Jag hade kul, på slutet blev man sådär trött att man skrattade åt allt. Speciellt åt corres jävla algtabletter, kan vara det bästa jag hört på länge. Jag kan dessutom bara tillägga att två tjejer absolut inte ska springa runt själva på elgiganten megastore, observera inte. Sen har jag haft julklappspyssel med mig själv och dunkat julmusik. Imorgon har jag stora planer på att baka lussebullar och nu när jag tänker efter så inser jag att jag faktiskt vill göra det imorgon. Och spöa farsan aka. låtskrivarn i fotboll, igen. Men nu ska jag titta på mina favorit män.

Förövrigt så ska alla hålla en varsin tumme för mig. Ska, ska, ska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0