Mormor

Idag har det varit julfirande hemma hos mormor hela dagen, tokmysigt! Det bästa med att ha småkusiner är att dom är helt galna kring jul. Varken Ella eller Leo kunde sitta still. När vi skulle äta åt båda en varsinn köttbulle typ, sen var dom mätta. Vid det här laget vet dom att det är julklappsutdelning efter maten. Dom blir jättenervösa och på grund av det kan dom heller inte äta. När vi åkte hem satt min kjol mer tajt än vad den gjorde på ditvägen och imorgon (egentligen idag) är det bara på det igen! Annars måste jag faktiskt dela med mig av min mysiga lilla ljusslinga jag har slängt upp (med tejp, haha!). Har inte orkat sätta upp min tiometers detta år så detta blev min nödlösning, väldigt mysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0