Fyra laxar



Det blev en jävligt fin kväll tillslut, efter mycket velanden. Jag körde ännu en gång en nykter utgång, tror faktiskt att det är det nya. Vi hamnade i alla fall tillslut på wb där gamla 07:dare hängde som flyttat till Lund och som man inte sett på toklänge, londongänget var där och alla andra goingar. I början var det lite "färjan varning" men det försvann snabbt. Stora tabben var att vi aldrig hann dra en låt på karaoken, besvikelse! Men att jag fick träffa Sara sen kompenserade karaoken.

Annars är jag farligt nära att boka en biljett till becka över nyår. Ska ringa och rådgöra med El correo imorgon. När priset för att träffa ens BFF under en veckas tid ungefär, ligger på strax kring fyra laxar vill jag bara boka på en jävla fucking gång. Nu jävlar! (Förövrigt, min lugg är faktiskt inte sådär sne egentligen)

Kommentarer
Postat av: rebecka

åh världens finaste vän <3

2010-12-28 @ 02:59:19
URL: http://rebeckaintheus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0