Emil i Lönneberga


Imorse var jag så trött att jag var bombsäker på att jag måste ha ställt fram klockan i sömnen, klockan kunde ju inte vara sju minuter över fem, några sekunder efter hörde jag mamma nere i köket. Klockan var sju minuter över fem. Min första tanke när jag kom till jobbet var om jag skulle hoppa ner i en pall och be någon ställa upp mig i ställaget. Det slutade med att jag drack kaffe istället. Det funkade det också.

För övrigt så har fulla flyttkartonger och stora svarta sopsäckar sakta men säkert försvunnit. Nu har nattis flyttat! Den jag tror lider mest är pappa, han börjar inse att vi också växer. Om några år kommer han lida ännu mer, då flyttar jag. När jag nämnde att "det är ju inte så lång tid kvar tills jag flyttar heller" höll han bokstavligen på att ramla baklänges och svimma. "Förut lovade du mig att du skulle bo hemma tills du fyllt 40, så glöm det". var vad han sa. Måste bara nämna att jag var ungeför sju bast och visste inte bättre då. Måste även nämna att pappa sa "glöm det" när jag nämnde min briljanta idé om att riva väggen mellan mitt och nattis rum. När pappa säger nej så är det nej. Men nu har jag och kotte smidit en ny plan. En plan som inte är lika briljant som min, men en plan som funkar.

Förövrigt så har jag köpt en emilkepa som jag pimpat pyttelite. Nu ska jag ut och göra hyss!

Kommentarer
Postat av: Spiderman

åhhh nice keps!! :D:D:D:D

2010-08-20 @ 00:49:54
Postat av: Christopher

Godnatt snygging! =)

2010-08-20 @ 01:06:43
URL: http://royaltie.blogg.se/
Postat av: kotte

det här ideén var ju bättre..

2010-08-20 @ 10:40:39
URL: http://kotteisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0