7 svåra år


Jag kan erkänna att jag var riktigt jävla trött när klockan ringde klockan åtta imorse. Baksmällan efter en 24timmars lång fest, den tar på en. Inte blev det bättre av att jag visste att jag var tvungen att dra in och plugga för att jag lovat Anna. Men jag har lärt mig en läxa nu. Planera aldrig in något ansträngande dagen efter. Dock gick det väldigt bra till en början då jag fortfarande gick på överskottsenergi, men när klockan började närma sig ett var inte jag med för fem öre. Jag läste och frågade samtidigt mig själv vad jag läste, men fick inget svar. Tror Anna fattade att jag var skapligt sliten. Dock var väl det egentligen ingenting mot vad jag var igår. Att Moa sa att det såg ut som att vi varit med om sju svåra år har ju en anledning. Men vi lyckades supa till ytterligare en gång och vara med om en hel del sköna saker.

Och jag vann just en tävling. Grymt.

Kommentarer
Postat av: rebecka

tävling?



vårat festande ägde, sliten var man men värt vare!

2010-04-09 @ 11:50:08
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0