"som en jävla fjäderapa"


Vilka jävla dagar det är nu för tiden. Det är en bra tid helt enkelt, jag undrar hur många gånger jag skulle kunna konstatera det, hundra gånger om tror jag, minst, för varje dag blir jag bara säkrare och säkrare. Igår dansade vi vals i två timmar efter skolan, inhyrda Greger lärde oss. Jag fick agera man åt corre, hon sa att jag förde dåligt. Men vi skrattade och skrattade och blev valskungarna. Idag chillade jag i skolan på min lediga dag, jag var faktiskt förvånad över att se mig själv i skolan på en onsdag och det var inte helt galet, speciellt inte idag. Efter klockan två fick jag vara smakråd, agera klädhängare och dricka kaffe, mycket trevligt. När jag kom hem pratade jag med mosi i telefon i tre timmar. Ibland har man mycket att prata om, jag pratar mycket nu för tiden, moa sa att hon gillar det. Förövrigt så är det jävligt nice när man inte tror på sig själv, men då har fina vänner som tror på en, vilket leder till att man gör det där som man egentligen inte vill. Sen i slutändan blir allt bra och då känner man sig så jävla grym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0