Det var jag som slutade lycklig








Tiden går fort när man har kul, och det stämmer så jävla bra. Det drog igång redan i Fredags då jag och moa var busiga och struntade i matteprovet, IGEN! Stålgänget hängde istället på stan ett tag för att akutleta efter bikinis då vi skulle bada tunna senare på kvällen. Vi drog sedan vidare hem till mormor utan Cornelia. Där drack vi rövin och lyssnade på gamla godingar som Elvis. När Cornelia var färdig med sitt pluggande och alla hennes fredagsmåsten hämtade hon upp oss och vi drog ut mot Orresta till Mangemagnus. Vi hittade tillslut fram eftersom både mitt lokal och närminne är så jävla grymt! Orresta, mitt ute i ingenstans. Där fanns det iallafall en hel drös med stört sköna människor. Under kvällen grillade vi, badade bastu och tunna. Det dracks en del vin, öl och whisky. Kvällen slutade finfint. På Lördagsmorgonen hämtade Cornelia upp mig på hällaparkeringen. Verkligen en räddare i nöden. Vi chillade hela dagen. Gick till macken och köpte årets första glass, stekte ute i solen och lyssnade på Ted Gärdestad. Vid fyra drog vi till Thomaskyrkan och gick på Jenny&Emmas fina gala. Dom var hur duktiga som helst! På kvällen drog vi till Cornetto för att käka och fira Jenny&Emmas lyckade gala! Som sagt, har helgen vart hur trevlig som helst. Jag hoppas att jag får en sommar som kommer att se ut precis som denna helg gjort. Åka bil hit och dit, chilla, grilla, skratta, skratta och skratta. Förövrigt har jag fått ännu ett nytt smeknamn som jag inte gillar. Hrmpf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0