Körkortsjävlar!


Vilken dag, smet hem lite tidigare från skolan för att jag skulle hinna plugga till matteprovet som jag skjöt upp tills imorgon, ändå har jag inte pluggat i mer än en timme ungefär. Dock har jag hunnit mycket annat. Jag har sovit, handlat tills imorgon och pratat ljungiska med kotte&pappa. Glömde ju förövrigt nämna att han är hemma igen. Så jävla fint. För ett litet tag sen var Rebben och Mozart här i Ramnäs och hälsade på. Rebecka & Cornelia tog nämligen körkort idag, dom jävlarna! Jag kan inte säga något annat än att jag är så jävla avundsjuk att jag dör, men samtidigt måste jag även erkänna att jag är väldigt stolt över dom, därför hoppas jag också att dom är lika stolta över mig sen, för nu jävlar, nu är det min tur! Imorgon blir det en mysig dag! Mitt ute i ingenstans, blir säkert lika trevligt som igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0