Stört

Det känns som att jag alltid börjar mina inlägg med "veckan har vart fin" "idag var det en fin dag" eller "helgen var fin", trots detta måste jag ändå säga att även denna dag har vart fin. Jag övningskörde till Älsklingstuna och shoppade gärnet med mamma och kotte. Inte helt fel. Så nu är mina studentklänningar fixade, längtar som fan. När jag kom hem var jag till och med tvungen att dra på mig mössan när jag provade klänningarna. Vilken kick jag fick!

Annars har jag börjat sagt "stört" till lite vad som helst, vilket i sin tur har smittat av sig på mamma tydligen. Hon sa idag att kjolen jag köpte var "stört snygg". Både jag och kotte tittade på varandra, sen skrattade vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0