Kom ihåg att du är dödlig.

Det har vart en såndär fin dag idag. En såndär fin dag, som man känner att den kommer bli bra redan när man sitter på tåget till skolan på morgonen och lyssnar på hello saferide, och en såndär fin dag som man skrattar sig igenom, och som man skrattar som en galning på, trots att man egentligen inte borde, utan istället borde man hålla käften och lyssna. Men är det första dagen efter lovet, så får man faktiskt skratta hur mycket man vill. Speciellt när man har så fina och roliga vänner som jag har, och speciellt med tanke på att vi verkligen är vänner nu, haha! Annars så kom vi faktiskt nästan i tid till vår estetlektion idag (tro det eller ej!!!), jag var på en väldigt intressant geografilektion och vi åt en jävligt god lunch. Efter skolan kom johan&johan hit. Vi skulle plugga natur, vilket vi inte gjorde till en början då Johan absolut inte kunde gå med på att låta nattis byta däck på forden. Det finns nog fan ingen envisare unge än den där mannen. Sen pratade vi om studenten.

Jag skulle även vilja svara på Cornelias kommentar som hon lämnade i inlägget nedan. Jag ber faktiskt om ursäkt för att jag ibland använder "jävla" lite för ofta. Har under den senaste tiden använt väldigt många svordomar, både när jag pratar och skriver. Jag vet inte vad som hänt, men jag vet att jag ska bättra mig. Nu ska jag fortsätta med att klunka vatten ut min muminmugg. Observera muminmugg och inte lillamymugg.

Jag är jag för att jag inte är du. Och Erik är min nya idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0