Världens äldsta bild!


Jag känner att det kommer bli en lång natt. Jag ska finslipa det sista på min argumentation som jag ska hålla muntligt imorgon. Efter det måste jag plugga in några smarta snubbar i psykologin, lite olika perspektiv samt lite annat viktigt. Idag på vägen hem från träningen satt vi och pratade om gamla snefyllor. Nattis påminde mig om den gången som hon var tvungen att hämta mig med bil hem från slaggen bara för att jag inte kunde gå själv. Det roliga vara iallafall att jag tyckte hon körde lite fort den gången så jag frågade lite snällt "måste du köra så fort?" illa som jag mådde. Och så fick jag ett svarsom löd "JAG KÖR HUR JÄVLA FORT JAG VILL!" tillbaka. Kan vara det roligaste jag kommer ihåg från den kvällen. Och att frida klämde fingret när hon skulle stänga bildörren åt mig. Jag klarade tydligen inte av att göra ett skit själv. Hm.

Kommentarer
Postat av: angelica

haha :) jag som klippte dig då va ? :P :)

2009-10-08 @ 17:23:25
URL: http://angelicaamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0