romeo


Uppsala var fint! Mer ändå egentligen. Jag blev hjärntvättad av dansbandsmusik, såg dåliga filmer och fick skratta en hel del. Det var jobbigt att åka hem. Var hemma en timme ungefär, sen drog jag till kvicksund. Skulle kolla på kärleksfilmer med stålgänget. Jag sov mer än vad jag var vaken. Råkade vara uppe till sju inatt. Jag har så fina vänner. Även fast jag hatade dom när dom tvingade mig att ringa det där fina samtalet.

Jag har ätit tacos 4 gånger denna vecka. Men det gör inget. Jag ler sådär fånigt, har den där känslan och tänker på dom där ögonen. Dom är inte och leka med.

Kommentarer
Postat av: rebecka

iiiih, sista meningen gav mig rysning <3

2009-09-13 @ 13:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0