punkt

Bara några punkter i mitt liv, för er som bryr sig:
  • Cornelia har återigen lämnat mig och stålgänget för ett varmare land.
  • Jag ligger redan efter tre veckors tid i skolan efter i väldigt många ämnen.
  • Flugor har blivit det mest irriterande djuret jag vet.
  • Jag blippar ovanligt mycket med min mobil.
  • Jag ska hoppa av engelska C! (Kan vara det bästa och samtidigt sämsta
    beslutet jag någonsin tagit)
  • Jag har kommit på att jag älskar Global!
  • Jag har blivit irriterad.
  • Jag har misslyckat på den första matteduggan.
  • Jag vet inte vad jag ska skriva om i bloggen längre, gillar ni mina koder?
  • Jag älskar psykologi och läraren.
  • Jag och Johan ska införa våra pluggdagar igen. (Behövs verkligen!!)
  • Jag skulle behöva ta körkort.
  • Jag har funderingar på att klippa lugg. (Igen)
  • Om jag pluggar nu för tiden, pluggar jag som ett "rådjur".
  • Jag måste ladda min ipod.
  • Jag har lärt mig att släppa kontrollen.
  • Jag skulle behöva städa mitt rum.
  • Jag har världens finaste vänner.
  • Jag har slutat tänka sådär onödigt och överdrivet mycket.
  • Jag får finbesök på Fredag!

Kommentarer
Postat av: rebecka

rebecka vill med ha finbesök

2009-09-17 @ 10:28:50
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0