Inget stoppar oss nu


Varför lyssnar jag på dansband?
Varför sjunger jag med i texterna?
Varför äter jag glass på en Onsdag?
Varför pluggar jag aldrig så mycket som jag egentligen borde?
Varför är det inte Fredag idag?
Varför är jag inte 18?
Varför är det så kallt ute trots att det bara är höst?
Varför ligger mina näsdukar på golvet och inte 1cm ifrån mig?
Varför var det inte lasagne idag till lunch?
Varför har inte jag laddat hem Tjenare Kungen?
Varför har inte alla lika snygga pluggtights som jag har?

Jag, corri & bebbs har skapat ett UF. Visst fan är vi tuffa?


Kommentarer
Postat av: reben

åh, sånna duntofflor äger jag med, jysk? bäst.

jag gillar strumpisrna, jag hatar att du inte är 18, jag gillar att du äter glass men förstår inte riktigt principen med dansband..

2009-10-01 @ 00:17:49
Postat av: kotte

OCH VEM FAN GAV ER DEN IDEN, JO JAG JOJOJO JAG (WHO LET THE DOGS OUT MELODI)

2009-10-01 @ 22:30:58
URL: http://kotteisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0