Hallelujah




Helgen inleddes ännu en gång med en krogis på silk. Denna gång för att stödja fia och deras UF. Det var dessutom Fredagen den 13. Jag hade väl inte så mycket mer otur än att jag tappade mina strumpbyxor i corres hunds vattenskål, plus att jag tappade ett av mina örhängen någon gång under kvällen. Någon som däremot hade betydligt mer otur var bebben. Hon tappade bort både ID-kort och bankomatkort. Så hon kom inte in. Dock vet jag egentligen inte om det var otur eller  om det bara var såå becka. Du fattades iallafall bruden. Men kvällen var fin ändå, jag drack lakritsshotts och dansade tills fötterna blödde typ. Igår drog jag bakfull till uppsala och pussade lite på jocke. Vi kollade på dansbandskampen (han tvingade mig) och sen spelade och sjöng han hallelujahlåten för mig, precis som han lovade. Förresten så borde vimmelbilder förbjudas ibland. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0