Hard Rain





Kommer hem efter en helg i Knivsta, möts av denna hemska syn inne på kottes rum (Se bild 1). EN ROSA JULGRAN!! Jag fick först en hjärtattack, sen gick jag och spydde. Därefter fick jag även syn på hennes rosa adventsljusstake (se bild 2). Jag tror att jag ska hålla mig hemma i fortsättningen. Min kropp klarar inte av några fler, liknande händelser. Inte nog med att rosa är en äcklig färg, fröken kotte förstör juäven julstämningen. Förövrigt så skulle jag vilja höra ett uttalande från moa, julextremisten själv, angående den rosa julgranen. Den rosa plastgranen. Någon gång i framtiden ska jag göra så att det blir olagligt med rosa julgranar.

Förövrigt så har jag tittat när Joakim julpyntat sitt rum idag (se bild 3). Han var jättesöt när han skuttade runt med en tomteluva på skallen, och när jag gick där ifrån nynnade han säkert på julsånger. Lite sådär i smyg. Igår körde vi fyllon till halv fyra på natten. Så jag tänkte ta igen några timmar nu.

När jag förresten ändå har kotte i huvudet. Donnan sitter och tittar på paranormal activity just nu. Jag försöte varna henne, men hon ville inte lyssna på mig. Ungefär som när jag inte ville lyssna på Jocke i Fredags och kallade honom för mes. När filmen var slut låg jag i hans knä och tjöt typ. Så ett tips till er som tänkt att se den, se den inte! Jag vet inte om jag klarar av att sova ensam inatt.. Imorgon ska jag ge moa en fet kram. Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: kotte

min rosa gran är fin. du spydde inte. filmen är inte läskig.

2009-11-30 @ 16:26:13
URL: http://kotteisabella.blogg.se/
Postat av: "Julextremisten"

rosa julgran? nej vänta en rosa PLASTGRAN!!!! OMG DET ÄR INTE TILLÅTET ATT FÖRNEDRA JULEN PÅ DETTA SÄTT! det svider i mitt hjärta, precis sådär som det gör när man ramlar och bränner upp knät på gympasalsgolv.

2009-11-30 @ 19:59:08
Postat av: kotte

näääää!!! ROSA GRAN ÄR FINT!!!! plastgran har vi på den gröna med ju. Äh, tur granen är i mitt rum då :D

2009-11-30 @ 20:24:21
URL: http://kotteisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0