Gratulationer!



Nu är det faktiskt nästan som så att rubriken under (och som håkans låt heter) är mer passande. Det är  jag och moa som i fortsättningen kommer vara de ensamma 17-åringarna. Favoritbrudarna Cornelia&Lina slänger sig nu in i det så kallade vuxenlivet och fyller 18 bast idag! Gratulationer till dom! Så i fortsättningen blir det jag och moa på alla biokvällar. Det är tufft att fylla år sent. Det enda positiva just nu är att jag troligtvis kommer hinna vara redo att ta körkort när jag väl fyllt och att jag fyller 18 när jag befinner mig i Afrika. Nu var det dock inte meningen att jag skulle sitta och skriva en massa strunt om mig själv utan jag ville mest önska mina raringar en asbra dag. Nu ska jag åka till skolan och springa och krama om mina små fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0