Valborg





Gårdagen var lyckad rakt igenom. Vi var ett gäng tjejer som förtaggade och grillade hemma hos corre. När vi knappt kunde se varandra längre (på grund av mörkret tror jag) hoppade vi upp på hojarna och drog till djäkndeberget. Där hittade vi människor, poliser och sen blev det allsång. Jag var taxi hela kvällen så fort vi skulle någonstans åt fylletratten aka rebecka. Jag själv blev utsedd till skalbaggeN av corre, solbrillsletarN själv. Lina blev hotellet och stålkvinnan, vira blev den smarta för en gångs skull och moa drack hål i sina brallor!

- Är du lite liberal becka?
- Njaaa... jag tror jag är .. .. trött?

Förövrigt så har räkan räddat en liten del av min sommar. Jag blev tokglad då jag igår på tåget hem från skolan fick ett sms där det stod något i stil med "Jessica, vi ska till hultsfred!"

Kommentarer
Postat av: MOA

"moa drack sönder sina byxor" xD hahahahaha!

2009-05-02 @ 11:35:41
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0