paint.


Hahahahha, för någon dag sen hittade jag några av mina gamla målningar! De är lite över 4 år gamla. Det slog slint i mitt huvud då och jag fick för mig att jag skulle börja måla med akvarellfärger av någon jävla anledning. Haha. Det är iallafall kul att titta tillbaka på gamla saker man gjort. Det är ännu roligare att jag aldrig orkade måla klart någon bild.

Förövrigt har jag kommit på att jag är jävligt duktig på att göra av med pengar jag egentligen inte har.

Nu ska jag vara tjejig och lägga golv i sommarstugan! Som jag förövrigt ska köra till för andra gången i mitt liv. De ni!

Kommentarer
Postat av: MOA

jag vill också kunna måla!

2009-05-09 @ 11:44:00
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com
Postat av: corre

du är ju asduktig på att måla ju!!

2009-05-09 @ 15:44:08
Postat av: rebecka

you go girl :O

2009-05-10 @ 00:26:08
URL: http://typrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0