Magnecyl!

En av de värsta sakerna som skulle kunna hända i mitt liv har nu hänt. Jag har just fått veta att dom har slutat att göra magnecyl. Varför i helvete har dom gjort det för? Magnecyl är det enda som gör att jag överlever! Nu när dom försvinner kommer även jag försvinna. Jag hann heller aldrig få reda på detta i tid för då hade jag kunna köpt på mig ett par sådär tusenmiljoner burkar. Men icke. Det har även kommit en ersättare för magnecyl, bamyl heter tablettfan och sägs vara lika bra som magnecyl. Bamyl är en jävligt dålig tablett, hjälper inte ett skit och smakar socker! Jag vill ha magnecyl! Det är det enda som hjälper mot all värk. Jag vet att Cornelia har en magnecylburk på lager, det kanske går att förhandla lite? Jag ska flörta med henne imorgon och säga att hon har vackra ögon. Någon som lider med mig förresten?

Kommentarer
Postat av: rebecks

Magnesyl har aldrig vart min starka sida. men jag förstå din frustration.

2009-05-16 @ 13:12:54
Postat av: corre

hahahah jag är inte så svårflörtad vännen^^ klart att du ska få min burk med magnecyl!:)

2009-05-17 @ 14:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0