stålgänget <3


Trots att det är fredagen den 13:e idag så hoppade jag in i baksätet på Cornelias och deras "skruttna" Opel (som corre själv sa). Corre övningskörde hela vägen till kvicksund utan en enda krock och med endast ett motorstopp. Detta gjorde mig aspepp till att flyga på mamma och börja övningsköra själv.

Just nu sitter jag och dom två snygga filurerna på bilden och väntar på den sista människan som fullgör stålgänget med en varsinn dator. Nörd som alla redan vet att jag är så packade jag faktiskt med mig min bärbara så nu har alla vi tre en varsinn. Vi äter chasewnötter med sourcream & onion smak som inhandlades på Ica som har blivit ombyggt. Ikväll ska vi lägga ansiktsmasker och bubbla i det feta karet som finns i huset. Corre har gjort chokladmouse och rebben har bakat chokladbollstårta. Det verkar bli en ätardag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0