kärlek är för dom






Priset man ibland måste betala för att bli lycklig. Jag återkommer senare med en bedömning.

Idag fick jag en såndär idé (till mitt tal) som bara slår till i huvudet ibland. Idén kom när jag satt på ett tidigt tåg hem från skolan och hörde toner av caesars musik. Jag tror jag behövde ny musik för att komma in på nya tankegångar. Nu väntar jag på en bra början och sedan kan jag sätta igång med att skriva mitt tal. Eller framförande som det nu heter. Jag har bestämt mig för ämnet "idoler som förebild" nu.

Högtalarna från vardagsrummet går nu varma av thåströms nya. Det gäller att passa på medans ingen annan är hemma. Skivan är än så länge högre än mina förväntningar och jag har gåshud hela tiden. Jag ser fram emot konserten om 10 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0