En midsommarnattsdröm




Midsommarafton igår firades i Ramnäs. Tro det eller ej. Det var riktigt trevligt och några nya ansikten visade sig och gårdagen var mycket roligare än förra året tror jag. Jag ställde upp och bakade en jordgubbstårta som jag hoppades smakade bra. Regnet var väl inte sådär jättekanon och solen visade sig bara några enstaka gånger, jag dansade inte kring någon midsommarstång och jag plockade inte sju sorters blommor och la under kudden. Men en bra midsommar fick jag iallafall och drömde fint gjort jag ändå. Skönast var nog när jag gick hem med johan&co. Mitt på vägen gick vi och alla var lagomt glada och fulla. Det kändes som sommar. Idag vaknade jag upp och på väldigt länge så kände jag mig inte som en klubbad säl dagen efter.

Förövrigt så är det 17 dagar kvar till Hultsfred och jag har fortfarande inte bokat någon bussbiljett, snackat med mina tältkompisar, gjort en packlista, köpt nödvändiga saker, skrivit ut min biljett eller gjort en spelningslisa som är döpt till "Hultsfred09" på min ipod (eftersom min ligger på sjukhus) Jag är ändå inte stressad. För att citerar rebben "allting går att ordna".

Jag saknar stålgänget!

Kommentarer
Postat av: rebecka

på tisdag blir det hultan planer. Vi måste skriva ner allt vi måste göra och ta tag i det. 16 DAGAR TAGGA TAGGA!

2009-06-21 @ 23:47:47
URL: http://rebeckaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0