.

  • Jag har inte hunnit gjort någon nedräkning tills imorgon.
  • Jag hann aldrig börja tjoa om att det var sista skolveckan.
  • Jag har inte börjat förtagga inför sommarlovet i vasaparken.
  • Jag hann aldrig säga att "jag är redo för sommarlov".
  • Jag hann aldrig tänka att "sommaren 09 ska bli bäst"
  • Jag har uppgifter kvar att göra. (Kommer dock inte göras)
  • Jag vill uppleva lyckligaste dagen på 100 år (typ) som förra året.
  • Jag (vi) har inga planer inför imorgon.
  • Jag vet att vädret kommer att suuga imorgon.
  • Jag har aldrig tidigare varit så lite spänd inför ett sommarlov.
  • Jag har förövrigt inget sommarjobb.
  • Jag har ingen peace&love biljett.
  • Jag har inga planer på något.
  • Inget känns bra.
Detta är trots allt mitt sista sommarlov i livet. Det borde kännas bättre. Man ska vara helt till sig några veckor innan man får lovet. Blir inte sommarlovet bra vet jag någon som kommer att hoppa framför tåget. Hela året har varit dåligt än så länge. Därför måste sommaren bli bra. Så är det bara. Det vet alla. Förra året var lovet mycket mera förberett och jag hade inställningen att "sommaren 08 ska man minnas". Nu vet jag ingenting längre och det är inte en sånhär bra spänning att "jag vet inte vad som väntar" utan nu känns det mer som att hela lovet kommer att falla ihop i en rutten pannkaka. Jag hatar sommarlov just nu. Imorgon är att ge bebben en fet kram det första jag ska göra. Nu ska jag sova och hata sommarlov. Corre, nu vet du hur läget är på pricken. Det måste kännas bra för dig.

Kommentarer
Postat av: bebben

Jag hatar allt jag med.

fuck it med stora bokstäver....

2009-06-10 @ 09:23:30
URL: http://rebeckaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0