Watermelon


Jag glömde förövrigt nämna att första sommarlovsveckan är gjord, för två dagar sen. Hela veckan sög, förutom helgen. Något som också suger att att väldigt många människor är på peace&love just nu och inte fan är jag där. Men man får inte alltid som man vill tydligen. Det är hårt. Fast jag ångrar verkligen inte att jag åker till hultsfred istället! Och jag hoppas på någon mer festival i sommar, men vilken och med vem? Nu ska jag i alla fall fortsätta med det som jag gjorde för tre minuter sen. Steka, äta melon och försöka njuta så mycket jag kan av lovet. Sällskap vore ärligt inte helt fel. När kotte kommer hem ska jag övertala henne att ta det första doppet i poolen för iår. Förövrigt, att få melon i ögat gör så jävla ont.

Om Cornelia läser detta.
Hur går det med Hultsfred? Övertalat mamma ännu? Ôm inte, åka med ändå?



Kommentarer
Postat av: cornelıa

sjalvklart sa laser jag! dock gar det ınte att övertala mammaoch jag funderar ıstallet pa att försöka fıxa korkortet under dom tva veckorna. men jag vıll sa jakla garna följa med!! jag kommer grata nar nı ar borta!:(

2009-06-23 @ 16:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0