what ever you want



Det är såhär det ser ut just för tillfället. Både kotte och jag sitter i en varsin soffa med en varsin dator och bara fördriver tiden på onödiga saker. Jag vet inte om hon styrs av vädret lika mycket som jag gör. När det regnar vill jag bara ligga under täcker och göra så mycket som ingenting. Jag hoppas på bättre väder imorgon då jag faktiskt ska spendera midsommar i självaste Ramnäs och nu går jag inte att övertala några fler gånger (pik bebben). Ibland blir jag faktiskt riktigt irriterad på mig själv bara för att det går att övertala mig så lätt. En av alla mina svaga punkter.

Förövrigt så hade jag pickles på min macka imorse. Det kändes som att jag var 7 år igen och det smakade jävligt bra! Jag hade liksom glömt bort att det fanns och fick mig alltså en glad överaskning imorse när jag öppnade kylskåpet.

Mitt liv är dessutom olidligt smärtfullt utan Haschmo. Han följde mig vart jag än gick.

Och man får inte alltid som man vill. Det suger.

Kommentarer
Postat av: rebecka

jag försökte iallafall...

2009-06-19 @ 00:40:05
URL: http://rebeckaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0