Idag har jag ..


Bloggen är väl inte saken som jag prioriterar mest just nu. Även fast jag kan erkänna att jag tycker att det är väldigt skönt att skriva av sig lite titt som tätt. Helgen började med powermeet med Sofi. Vi satt i gräset, åt jordisar och taggade inför hultan. Powermeet var inte som det brukar vara. Dessutom så var inte pappa hemma så vi kunde inte dra in till hälla klockan två på natten som vi alltid gör och spana på fina bilar. Senare på kvällen drog jag iallafall till kvicksund och träffade mina extremt saknade vänner. Vi snackade och var rädda för åskvädret som drog över oss. På lördagen drog jag med mig moa till lilla Ramnäs. Vi åkte upp till brattis på ett dopp och blev kvar sittandes på bryggan i några timmar för att sedan cykla hem och bli sittandes i min säng långt in på natten. Kolhydrater åt vi också trots att det är i princip det enda jag kommer att äta hela nästa vecka. Hjälp mig! Men ska man på festival så ska man.

Idag var vi in till stan med mamma för att jag skulle inhandla ett spritkök. Eller mamma inhandlade om det ska vara rätt. Jag får naturligtvis inte glöma att en flaska "t-dojja" följde med oss hem. Mamma snackar. Så nu kan vi även laga till våra kolhydrater nästa vecka.

Nu ska jag packa trots att jag inte har någrta kläder. Det är jobbigt att vara tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0