dina ord i natten är de enda som når in


Lillsöten har lugg igen. Hon liksom bara "flamman, klipp lugg på mig!" Jag liksom bara gjorde det och efter en halvtimme hade hon luggeN igen. Söt är hon. Och väldigt impulsiv.

Förövrigt så märkte jag idag att pappa börjar bli gammal. Det händer ganska ofta att vi brukar göra ett slängade fuckyoufinger till varandra. Ni vet när man slänger till sådär med armen och sedan så visar man bara fingret liksom? Kanske inte, jag brukar bara köra det med pappa. Iallafall så skulle pappa köra en sån idag så han slängde till med armen som vanligt och då knakade det till som fan. Jag trodde han bröt armen eller nått. Han ville egentligen lägga sig på golvet och grina men han la sig och skrattade istället. Precis som jag gjorde. Inga fler sånna pappa.

Imorgon åker jag iväg i några dagar förresten. Till mormor. Ni får jättegärna skicka något fint sms. Det var väldigt länge sen jag fick ett sånt. Ni vet ett sånt som man kan gå och skratta eller le åt hela dagen. Eller som gör att man sover fint om natten. Eller så kan ni bara skriva att ni saknar mig. Jag bilr glad av sånt också.

Stålgänget, någon som börjar fatta vad jag menar med splittrad sommar?

Förresten, jag lämnade in min ipod igår. Igen! Medlidande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0