Den Sista Mohikanen


Finn ett fel..

Övningskörde till stan med mamma idag. Spontanköpte en ny bänk till mitt rum. B.la. för att jag inte längre orkar med min fula, feta och äckliga bokhylla. Men också för att säljaren var så jävla söt och för att han var den trevligaste människan jag någonsin träffat. Typ. Det liksom gick bara inte att säga nej. Dock glömde jag lämna mitt nummer innan jag gick. Men världen går inte under för det. Imorgon ska jag till Älsklingstuna och göra av med pengar. Hoppas jag. Annars så är det kaos i mitt rum, så även i mitt liv. Mamma tyckte förresten att jag körde som en kung idag och jag tar tydligen inte kurvorna på två hjul längre. Jag gillar fart. Jag hoppas att jag inte dödade någon idag heller. I så fall var det med flit. Sov dåligt!

Kommentarer
Postat av: kotte

att jag är snyggare ochsötare och bättre och mycker snällare och allt än dig kke?

2009-08-01 @ 16:58:31
URL: http://kotteisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0