the fallen

Min dator är efter över en vecka nu inne på mitt rum igen. Det känns fel men skönt på samma gång. Dagarna har känts tomma och jag har känt mig naken. Naken och som att jag missat massor med saker. Men vad har jag egentligen missat? Uppdateringar på människorsliv, typ. Iallafall så har jag nu både min thåströmbiljett, franz ferinandbiljett och tågbiljett till stockholm hemma. Det känns för bra och det är lyckan jag har levt på de senaste dagarna.

Igår var jag på bandymatch. Min första riktiga. Jag tror inte att det räknas att jag var publik på granngrabbarnas bandymatcher som ägde rum på vändplan när jag var liten. Det var Sverige - Vitryssland som spelade. Matchen slutade med en vinst på 13-3 till Sverige. Jag och Corre kom på att vi är riktiga svenskar när vi skulle sjunga "Du gamla, du fria". 

Ikväll blir det kväll med stålgänget. Jag vet inte riktigt vad som står på schemat. Jag måste iallafall övertala pappa att han ska komma och hämta mig. Jag vill ha sovmorgon eftersom att det är match på söndag som jag måste vara med på också. Jag får se hur länge mitt ben klarar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0