Is

x
Jag tyckte om Leos julklapp lika mycket som han själv gjorde. Jag gjorde dessutom ett tappert försök med att lära Leo skriva sitt egna namn. Jag tror ni kan gissa vem som har skrivit vad. Och helvete vad jag var rödhårig!!

Sista skoldagen på veckan är genomförd! Sista timmen tog jag mig igenom med mitt nya knark. (Corre det var absolut inte kaffe om du nu skulle få för dig det!!!) Två lektioner är faktiskt jättejobbigt. Imorgon kan det bli en jävlabra dag. Ingen skola och sedan är det party i Ramnäs. Christopher ska firas! Jag ska möta upp stålgänget + herr Palmström klockan tre på stationen om planerna går som jag vill. Innan dess har jag tokigt mycket saker att ta tag i. Bland annat så måste jag städa mitt rum. Skulle mina vänner se mitt rum nu skulle de troligen sluta umgås med mig. Så illa är det faktiskt. Jag ska även ha lite klädångest och allt sånt som tillhör. Ni vet? Min sänglampa som jag är beroende av slutade för ett tag sen att fungera. Jag sörjer. Förövrigt så dunkas det en hel del Dr.Bombay på väg till innebandyträningarna nu för tiden.  En viss person har laddat upp för ett sliskbesök där mannen ska spela. Jag kan le. Imorgon är det sanning som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0