2009

Det är då dags att lämna år 2008 bakom mig. Det är 2009 nu. Jag vill inte. Jag vill gärna vara kvar i 2008. Jag ville bli lämnad där. Mest för att jag inte orkar ta tag i allt nu. Jag ville leva kvar på alla fina och bra stunder. Jag hatar att gå vidare från saker som vart bra. Jag hatar det. Men jag ska ge det nya året en chans först. 2009 nu, jag har vart lyckligare och jag har vart mer nere. Men nu kör vi.

Iår har jag även gett mig själv några nyårslöften och saker att ta tag i. Jag ska bland annat som alla andra börja träna igen och äta bättre. En diet kommer eventuellt komma upp när jag har överlagt med min målsman igen. Jag ska även börja läsa tidningen varje dag. Med att läsa tidningen menar jag då inte läsa endast serierna vilket är typ den enda som jag läser nu. Jag måste börja ha bättre koll. Jag ska ta tag i skolan seriöst. Jag ska börja läsa böcker och jag ska sluta tänka på det som jag redan gjort och vill förändra eftersom att det inte går. Jag hade även tänkt att jag skulle lära mig att dricka kaffe, bli lite smått vuxen sådär. Jag säger hej då till 2008 och så spar jag alla bra saker som minnen och kommer ihåg dom. Tillsist säger jag välkommen 2009.

Jag gjorde nyss jordgubbssmoothie till mig och pappa. Nu ska jag titta på film. Grattis till min mor som fyller år idag. Första dagen på året. Imorgon är en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0