Read My Mind

x

Förlust på förlust på förlust på förlust... Jag börjar tycka det suger ganska mycket. Idag var det våran match. Frågan är bara varför vi aldrig kan vinna? Idag var det för att målet flyttade sig varje gång vi sköt på det. Bolljäveln ville verkligen inte in. Jag kunde heller inte vara med och spela speciellt mycket för att mitt ben svek mig. Det sög ännu mera! Så idag började jag med cyklingen igen. 3,5 minuter segare än vad jag var i sommras. Illa.

Nu ska jag kämpa med läxorna ett tag. Jag har en hel jävla text att översätta i tyskan. Sedan ska jag titta på andra avenyn som jag har missat.

Förlåt för värdelösa inlägg.

"jag behöver dig. Mer än vad jag vill ha dig."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0