makt!

x
Bilden är snodd från rebben! Mina så kallade djurben..

Sista dagen i skolan idag. Jag är som vanligt ledig imorgon. Idag startade ytterligare en ny kurs. GIS. Jag tror inte jag kommer att gilla kursen. Men jag tror  däremot att jag gillar den nya läraren. Erik. Lagom rolig och seriös. Idag var det träningen igen. Jag utnyttjade min makt då de andra hade fys men inte jag eftersom att jag inte var med. Alla skulle hata mig om jag vore tränare märkte jag. Fast jag gillade att stå och skrika på de som fuskade. Jag blev även med på matchen på söndag fast jag var säker på att jag inte skulle bli med och fast jag inte ville egentligen. Jag hade tänkt börja seriösträna nästa vecka då jag är helt frisk. Men tobbe sa att jag var tvungen att vara frisk och skulle jag inte vara frisk fick jag inte göra något mer än att ligga i sängen i helgen. Så jag blev illa tvungen att vara med på matchen iallfall. Fast innerst inne vill jag vara med. Skälby. Vi måste vinna. Jag hatar press. Men jag gillar innebandy. Nu ska jag duscha och sedan tolka. Igen! ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0