Det var nånting som fastnat på mig

x

Asvärd dag i Eskilstuna och Kvicksund idag. Kan inte bli så mycket annat med stålgänget. Dock tog det ett tag innan jag&Cornelia väl kom till Etuna. Sj bjuder ständigt på så många härliga förseningar. Till våran fasa (mest min) stängde affärerna klockan fyra idag. Jag höll på att flyga i taket! Jag var/är sjukligt shoppingpepp! Vi drog iallafall vidare till kvickan med bussen för att spendera de sista två timmarna där. Nu är jag hemma och fryser. Jag funderar på om jag ska köpa en systemkamera eller inte. Det är skola imorgon. ÅNGEST med stort å, understruket, feta bokstäver och med femton utropstecken efteråt. Jag vill inte. Jag orkar inte. Jag hatar det.

Kommentarer
Postat av: MOS

då är vi två

2009-01-06 @ 01:09:32
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0