dramatik & stesolid

x
jag vill också va!

Vågen 23. september - 22. oktober
Du kan inte göra alla andra glada, speciellt inte om du själv inte är det. Så börja med att göra något välgörande för dig själv.

Jag gick aldrig till skolan idag. Jag har ingen fokusering kvar på någonting. Alla måsten ekar i mitt huvud och stressen har återigen tagit över mitt liv. Därför behövde jag en paus idag. Dock varade inte pausen speciellt länge eftersom jag gick upp ganska tidigt och började plugga. Jag behöver verkligen mer tid. Nu ska jag upp på löparbandet för första gången på typ ett år. Jag har tappat allt och nu är det dags att kämpa lite. Min syster har halsfluss.

"Och jag står framför spegeln, jag vill förändra allt, och allt som jag ser i den!"

Kommentarer
Postat av: simon

skabbig tjej på bilden :O

2009-02-18 @ 22:27:17
URL: http://lesadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0