walk away



Jag får ibland lida väldigt mycket av att jag har trevlig människa att prata med. Inatt gick jag och la mig vid fyra ungefär.  Dock låg jag inte i sängen förns klockan visade sju minuter över fem. Jag somnade på golvet. Ibland får jag tröttchockar som gör att jag bara somnar på cirkus en sekund. Jag känner att jag inte lever hälsosamt längre. Jag vet inte vart GI:n tog vägen denna vecka. Jag börjar om på Måndag igen. Jag känner även att det är dags för mig att börja använda löparbandet. Jag känner att mitt mål på en mil om dagen var ett lite väl högt mål. Förövrigt så är inte en mil om dagen heller hälsosamt. Det är för mycket. Jag önskar bara att jag hade tid så att jag hann med allt jag ville göra.

Kotte flög för en minut sen in på mitt rum med en fet flodhäst!

Kommentarer
Postat av: kotte

HON HETER SIV!!

2009-02-28 @ 16:04:54
URL: http://isabellalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0