Svart på vitt är grått!


Idag kände jag mig som en duktig elev. Jag hade kunnat åkt hem klockan 12:16 om jag ville. Istället stannade jag kvar och gick på både ett studiepass med engelska och den frivilliga geografin. Jag tog 16:16 tåget hem. Jag kommer inte ihåg sist då jag pluggade så mycket under en och samma dag i skolan. Något poäng är jag iallafall värd?

Idag gjorde Cornelia ett av sina erkännanden igen. Anledningen till att hon gick och försökte lära sig spela keyboard var för att de fick mums-mums där.

Jag saknar mitt svarta hår. Jag måste fundera. Jag tror jag är svart egentligen.


Kommentarer
Postat av: rebecka

jessica, färga omhåret till en röd och fixa det du inte gillar. tro mig, du är sjukt snygg i rött!

2009-02-06 @ 12:20:31
URL: http://typrebecka.devote.se
Postat av: corre

Jag håller med becka till 5000 procent!! du psasar så himlans bra i rött!! färga rött igen så ska du se hur bra det blir<3

2009-02-06 @ 13:29:25
Postat av: MOS

och jag håller med till 5001%! du kan ju inte kallas flamman om du är svarthårig liksom.

2009-02-07 @ 01:37:22
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0