USA och klimatrollspel




Fn-rollspel hela dagen idag. Hade glömt bort hur roligt det är! Renata, som var ordförande langade förresten den bästa kommentaren när hon skulle visa vem som bestämmer. Mest för att tvåorna drygade.
"I den här salen är det jag som bestämmer och fattar alla beslut. Säger jag "hoppa" frågar ni "hur högt"!" Låter som en sak som jag sa till pappa en gång. Lång historia.

Förövrigt så råkade jag stycka mig själv i handen med en stiftpenna igår, och kommer säkerligen inom en snar framtid att få blodförgiftning eller något annat trevligt. Annars är det 1 December idag och jag är ännu inte redo att öppna första luckan på min chokladkalender. Men det gör inget, för jag är efter väldigt många timmar klar med mitt tal som ska hållas på Torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0