I just can't get enough



Helgen har varit tokbra. Trots att jag totalt vägrade jockes superfina överraskning så ställde han sig ändå och lagade mat åt mig. Bara för att han är så jävla snäll. Jag förtjänade egentligen verkligen att svälta. Sjukt het med förkläde var han dessutom. Han kommer tydligen ihåg saker bättre än vad jag gör, påstår han. Dock så påstår jag ändå att han har ett fiskminne. Vilket faktiskt stämmer. Annars så har jag skrattat som en tok och spöat skiten ur han i poker, IGEN! Trots att han fuskblandade och sparade kort innanför byxorna..

Annars så är pappa hemma igen. Jag har redan kissat på mig några gånger. När han kom och hämtade mig från stationen så såg jag varken att det var vår bil eller min pappa. Så han fick ropa efter mig.

Till sist vill jag bara avsluta med ett "robba jobin". Nu kommer jag ligga och skratta hela natten.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Men shiiit vilken sexig bild XD..hahaha "Robba Jobin" va ditt lilla as :P det var inge kul !!!! XD

2009-12-14 @ 09:20:54
URL: http://milhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0