"Kolla sparkbruden!"



Gårkvällen var ju mer än fin! Mamma skickade ett sms varje gång det blev en minusgrad kallare under hela kvällen. Typ "Nu är det -18 grader ute. Brr" sen "nu är det -19 grader ute, ta på dig kläder" och tillsist "Nu är det -20 grader ute, ta på dig MYCKET kläder" Hahah. Annars drack jag lite för mycket vin, dansade järnet och satt stämbanden i rörelse. På nattbussen hem satt elins roliga kompis brevid mig. Han sa pomperipossaelin. Då skrattade jag tills jag dog. Något som jag också skrattade tills jag dog åt igår var när jag skrev under kvittot på krogen med "The Queen", då tyckte jag att jag var jättebusig. Det tyckte Cornelia också. Annars så rörde tavlorna på sig imorse när jag vaknade, sen upptäckte jag ett blåmärke och en bula på benet också.

Idag har jag och kotte förresten hängt på ica i virsbo i två timmar. Vi satt och sålde lotter till innebandyn. Det kom söta gubbar hela tiden. Varför är alla gubbar så jävla charmiga? "Nitlott, jahapp, någon måste ju dra den också.." Sen drog vi hem till tobias. Vi åt middag och hade julklappsbyte. Imorgon ska jag till farmor och Joakim.

Kommentarer
Postat av: cornelia

UPPDATERA NU!!!!!!!!!!!!

HAHAHAHAH

2009-12-22 @ 23:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0