Julebrus



Jag slängde iväg ett sms till pappa där det stod något i stil med att han inte fick komma hem om han inte hade med sig julebrus hem. Normännen dricker inte julmust som vi gör här i Sverige nämligen, dom dricker julebrus, och det är så jävla mycket godare. Iallafall, det här svaret fick jag tillbaka av honom. Någon som vet vadfan han menar? Jag är ju alltid snäll med honom!

Dock så måste jag erkänna att jag iår faktiskt inte förtjänar att få några julklappar då jag körde maximal utpressning när jocke planerat en fin överraskning. Jag är en sån jävla hemsk människa ibland. Fan för mig. Skäms, det gör jag också.

Kommentarer
Postat av: Jocke

ha ha ha du får inge Julebrus miiiiieeeeeEEEEEEEE ^^ lööve ya <3<3

2009-12-11 @ 14:16:17
URL: http://milhouse.blogg.se/
Postat av: kotte

jag kan dricka dina, de är lugna puckar!!!! :D

2009-12-11 @ 14:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0