sten mot sten

Tekniskt sett så är det Fredag idag. Senare idag kommer jag vilja lägga mig på golvet och grina ur all vätska jag har i kroppen. Inte bara för att jag och Moa inte kommer att hitta på något att göra utan också för att Glasvegas spelar i Sverige och jag är inte där! Det är sånt som tar ganska hårt på mig och är sånt som egentligen inte bara får hända. Det är nästan lika illa som att jag inte var på peace&love iår och att jag då missade Pete Doherty. Den vackraste människan i hela världen, efter Che guevara vill säga. Och helt ärligt så vet jag faktiskt inte vem jag ska hata. Mig själv antar jag?

Annars känns det mest skumt att vara vaken denna tid på dygnet. Nattis har precis tassat upp och ska snart åka till jobbet. Jag har ju liksom inte ens gått och lagt mig. Det känns moget. Men jag kommer sova fint sen. Det är ljust och dimmigt ute och jag ska göra mitt rum iskallt. Sen ska jag somna med världens bästa låt. Det blir fint. Handsprit är förresten beroendeframkallande. Jävla nattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0