Midnight show



Gårdagen får ett fett plus. Den var fin rakt igenom och slutade galet. Men det är väl ungefär då man känner att man lever. Vi nakenbadade också, klockan fem på morgonen. Vems idé det var minns jag faktiskt inte. Men den var fin. Moa och jag åt pizza på hennes brygga idag. Det var fint och jag kände att en liten känsla som sa "jag mår bra nu" kom smygande. Kan vara tack vare moa. Det var fint att sitta på hennes brygga. Jag gillar den. Vi diskuterade gårdagen och sedan somnade vi båda två på bryggan. I solen. Om hela sommarlovet hade sett ut såhär.

Jag har blivit påmind om behovet som är större än sockerberoendet. Det var finare än vad jag minns att det var.

Kommentarer
Postat av: Fia

ihh moas brygga <3 där har man haft många fina pratstunder

2009-08-23 @ 22:44:19
URL: http://ffiamedknuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0