Månadens erbjudande

Gårkvällen gick fort. Moas lockar försvann helt innan vi ens hunnit cykla hälften av det vi skulle. 3½ timmar helt åt skogen! Redan efter att vi cyklat i fem minuter hatade jag mig för att jag ens kommit på idén och att jag ens berättat den för moa. Hon gjorde förövrigt världens snyggaste vurpa när vi skulle cykla hem igår. Och sen kom jag på att jag gillade min idé.

Jag fick en ny ipod idag, jag antar att min inte gick att laga. Den nya är ju iofs precis likadan som den jag hade innan. Men den är ändå ny. Den har ingen repa och är blank och fin. Men det viktigaste är ju att denna faktiskt fungerar. Det enda som är nu är att jag har lite ångest över om jag också ska döpa den nya till haschmo eller om jag ska döpa om den helt. Ett svårt beslut. Jag ska sova på saken. Med min nya och odöpta ipod.

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag tror tyvärr du måste döpa om honom :( Efter haschmos tragiska död känns det som du behöver en nystart med en ny vän och nytt namn. Dessutom så känner sig väl stackars lille haschmo inte så unik om du döper den nya till samma, fast ja det är ju ett jävligt hett namn så jag vet inte =)

2009-08-05 @ 22:08:31
URL: http://ffiamedknuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0