<3


Du ska sätta upp dioder i mitt rum, du ska spela luftgitarr med tumstocken eller eventuellt revbensgitarr på mina revben, du ska sitta och titta på "2½ men" med mig mitt i natten, du ska sitta och dricka kaffe med mig, du ska visa mina framtida bilar du ständigt hittar åt mig, du ska sitta och lyssna på gamla godingar med mig, du ska vara hemma och grilla grönsaker åt mig, du ska knyta ihop snörena på mina skor, du ska behöva hjälp med mobilen, du ska smygäta min "låtsasmat", du ska komma och säga saker som "har du sett travolta har du sett mig", du ska komma och hjälpa mig när jag får soppatorsk precis innan strömsholm, du ska vänta på mig tills jag kommer hem om nätterna, du ska mecka med bilen medans jag tittar på, du ska komma och dra skämt för mig. Du ska inte åka 100 mil ifrån mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0