Datorsladd tillbaka!



Min datorsladd är tillbaka! Dock är den väldigt omplåstrad som ni ser, men den fungerar suvert och det är det som är huvudsaken. Jag hade därför inom en väldig snar framtid tänkt att baka en tårta eller något till snäll-Hasse som fixade den åt mig. Patytricksknölen syns även lite på bilden. Kanske kommer till användning på torsdag?

Pappa har rastat motorcyklarna en sista gång nu eller "motionerat" som han själv kallar det. Imorgon drar han.
4 veckor är en lång, lång tid och är mer än vad jag klarar av.

Imorgon är det nationella skriftliga i engelska B, önska mig lycka till för det kommer jag verkligen behöva!
I höst bär det av till Ghana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0