bakslag

Min blogg hetsar och tar bort inlägg som jag skriver.

Jag ville iallafall göra en storsökning efter människor med pengar som skulle kunna tänka sig att spendera pengarna på en peace eller hultanbiljett (Eller båda två) och åka på äventyr med mig i sommar. Hör av er snälla.

Det hade förövrigt varit ganska bra om det fanns en enda människa som kände exakt samma känslor som jag. Då hade man alltid haft någon att dela allt med.

EbbaGold spelar på Olivers idag och jag är inte där. Men Moa är tillbaka i mobilvärlden och jag har haft funderingar på att övernatta på altanen inatt.
Dock är det ingen människa som förstår sig på mig.

Mest av allt ville jag bara säga att jag saknar mitt stålgäng och att veckan har sugit hårt!

Kommentarer
Postat av: rebecka

u r missed

2009-04-04 @ 01:16:40
URL: http://typrebecka.devote.se
Postat av: corre

stålgänget är inte helt utan dig ska du veta!!!!

2009-04-04 @ 10:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0