SuperFriends



Jag har börjat med en process som handlar om att bli av med min telefonfobi. Jag började med ett samtal till Moa på 27 minuter och 43 sekunder. Stålgänget forsätter att snacka i koder av någon anledning. Kanske för att det finns så mycket att säga om saken. Idag har vi hängt på gränden och jag har druckit kaffe. Det var evigheter sen och jag hade nästan glömt hur det smakade. Jag älskar att se människor komma och gå. Det känns som att jag har all tid i världen då. Idag frågade min mamma mig om jag ägde en hårborste och om jag visste hur man borstade håret. Jag hade ingen aning svarade jag. Jag passade tydligen inte i blåa t-shirtar heller. Idag blev det ingen invigning för mitt nya partytrick (röra på konstiga knölen på min handled), fast corrr lovade att hänga i lampan åt mig också.

Kommentarer
Postat av: bebben

vadå inte passar i blåa tshirtar? snacka skit va

2009-04-18 @ 12:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0